środa, 9 lutego 2011

Trochę nowych informacji ...

Witam wszystkich mnie wspierających!

            Chciałbym poinformować Was, że na dzień dzisiejszy udało nam się zgromadzić 20 % kwoty  potrzebnej do zakupu protezy.!!!  Bardzo dziękuję za wszystkie dotychczasowe wpłaty, które małymi kroczkami zbliżają mnie do celu jakim jest jej zakup. W styczniu tego roku zostałem objęty patronatem Fundacji Pomocy Osobom Niepełnosprawnym „Słoneczko”. Fundacja ta udostępniła mi bezpłatnie subkonto, na które można dokonywać wpłat, jak również przeznaczyć 1% z zeznania podatkowego na sfinansowanie zakupu mojej protezy. Miło mi jest również poinformować że, z prawej strony pojawiło się tłumaczenie mojego apelu na język angielski. Jeśli ktoś zna instytucje bądź osoby komunikujące się w tym języku to można śmiało przesłać link do mojej strony.

Ps. Dużymi krokami zbliża się okres rozliczeń PIT za 2011 rok. Proszę Abyście przekazali informację w waszych zakładach pracy, wśród rodziny i znajomych, o możliwości i sposobie w jaki można przekazać 1% podatku na mój cel. (szczegółowe instrukcje znajdziecie TUTAJ )

Środki z 1% z powodu biurokracji w urzędach spływają na subkonta fundacji późną jesienią. Jednak być może to właśnie one okażą się tą bezcenną brakującą cegiełką, która zwieńczy dzieło budowy naszej wspólnej akcji. Dlatego z całego serca dziękuję za wszelką dotychczasową i przyszłą pomoc oraz ciepłe słowa, które mają dla mnie równie wielką wartość jak środki, które gromadzę.

4 komentarze:

  1. Mój 1% poszedł nie dużo ok 31,50 zł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. poszlo tez ode mnie... troszke ponad 100zl.
    powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Przelałam ile mogłam, mało bo 20 zł ale trzymam kciuki aby jak najszybciej udało się zebrać potrzebną kwotę. Pozdrawiam i powodzenia życzę

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje 10 zł z koncertu MUCH też pójdzie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń